Kaj: »The Movember Game« Hokejska Tekma HK Playboy Slavija vs. HDK Maribor z DOBRODELNO NOTO
Kdaj: sreda, 27.11.2013, ob 18:00
Kje: Ledena Dvorana Zalog, Hladilniška 36, Ljubljana – Zalog

Gibanje Movember je svetovno gibanje v mesecu novembru, ko si fantje/moški pustijo rasti brke. Cilj gibanja je ozaveščati ljudi predvsem o raku na prostati in modih ter o ostalih zdravstvenih problemih moških in zbirati sredstva za raziskave.

V skladu s tem smo se mi, hokejisti, odločili, da si pustimo rasti brke in vsaj malo pripomoremo k opozarjanju na ta problem. Ker pa smo tako od prijateljev, kot nekaterih medijev dobili veliko pozitivnih komentarjev na naše brke, smo se odločili, da zadevo razširimo v sklopu naše zadnje tekme v novembru, 27.11.2013 proti HDK Maribor, ko bomo organizirali t.i. The Movember Game. S tem namenom smo se povezali z Društvom Onkoloških Bolnikov in predstavniki gibanja Movember v Sloveniji, ki nam bodo pomagali pri organizaciji samega dogodka z naslednjim programom:

Dodatni spremljevalni program:
Nagradne igre z nagradami naših partnerjev. Zgibanke na temo moškega zdravja. Prodaja Movember izdelkov (večji del prihodkov bo donirnaih Društvu onkoloških bolnikov, ostalo gre za pokrivanje stroškov prireditve). Zbiranje prostovoljnih prispevkov za DOB.

Glavni namen dogodka je opozoriti na zdravstvene težave moških, o katerih se veliko premalo govori, ozaveščati javnost o pomenu preventive, zbiranje sredstev za sredstva za Društvo Onkoloških Bolnikov in GAP (Movember Global Activity Plan, katerega namen je spodbujati globalno sodelovanje raziskovalcev na področju raka prostate in mod) ter sredstev za pokrivanje stroškov dogodka. HK Playboy Slavija bo od vsake prodane vstopnice darovala 1€ za Društvo onkoloških bolnikov, za dodatno donacijo bo poskrbel Lidl s svojo blagovno znamko Cien Men. Končni znesek bo znan po koncu dogodka. Ob tem pa zagotovo ne bomo pozabili, da je odgovornost našega kluba tudi ta, da poskrbimo za njihovo zabavo in prijetno počutje.

Partnerji
Glavna partnerja dogodka sta Playboy Slovenija (medijska podpora) in Lidlova blagovna znamka moške kozmetike Cien Men (največji donator). Če je možno bi vas lepo prosil, da objavite njuni dve imeni, ker brez teh dveh podjetij, bi bil ta dogodek zelo okrnjen in ne vem če bi ga sploh lahko izpeljali.

Rok Snoj, HK Playboy Slavija